Hledáme kolegy

Referent agendy mezinárodního přeúčtování

KDO JSME:
KANCELÁŘ ZP (Kancelář zdravotního pojištění z. s.) je institucí, zajišťující společné, horizontální úkoly v rámci samosprávného systému veřejného zdravotního pojištění České republiky. Na základě českých právních předpisů, evropských nařízení, mezinárodních smluv a úmluv, popřípadě na základě pověření zdravotními pojišťovnami vykonává funkce související nejen se zdravotním pojištěním.

JAKÉHO KOLEGU HLEDÁME:
– minimálně se středoškolským vzděláním
– s výbornou znalostí MS Office (Excel funkce, kontingenční tab. apod.)
– se znalostí anglického jazyka slovem i písmem (další jazyky výhodou)
– ochotného učit se novým věcem
– pracovitého, samostatného, pečlivého, zodpovědného

CO TĚ ČEKÁ:
– práce na PC s interními programy a v Excelu
– zpracování agendy českých pohledávek uplatněných vůči zahraničí (zpochybnění, uplatnění, stornování, dobropisování) až do konečného vypořádání / vyrovnání
– zpracování podkladů pro účetnictví
– komunikace s českými a zahraničními institucemi (zdravotní pojišťovny, zahraniční instituce – styčná místa)

CO NABÍZÍME:
– pracovní smlouvu na dobu určitou
– práce na plný úvazek (v případě domluvy i možnost zkráceného úvazku)
– odpovídající finanční ohodnocení
– 5 týdnů dovolené a další zaměstnanecké benefity (13. plat, bonusy/prémie, sick days, fond kulturních a sociálních potřeb, příspěvek na penzijní/životní pojištění, příspěvek na stravování)
– možnost dalšího vzdělávání
– flexibilní začátek/konec pracovní doby
– pracoviště v centru Prahy
– pracovat pro stabilní společnost s 20ti letou historií
– příjemné pracovní prostředí i kolektiv

Nástup na uvedenou pozici od 02/2023, případně dohodou.
Své životopisy zasílejte na info@kancelarzp.cz do předmětu uveďte „referent – agenda přeúčtování

Systémový administrátor IT infrastruktury

KDO JSME:
KANCELÁŘ ZP (Kancelář zdravotního pojištění z. s.) je institucí, zajišťující společné, horizontální úkoly v rámci samosprávného systému veřejného zdravotního pojištění České republiky. Na základě českých právních předpisů, evropských nařízení, mezinárodních smluv a úmluv, popřípadě na základě pověření zdravotními pojišťovnami vykonává funkce související nejen se zdravotním pojištěním.

JAKÉHO KOLEGU HLEDÁME:
Jsi ajťák tělem i duší? Rád bys pracoval s moderními technologiemi po boku skvělých lidí při práci, která má smysl? U nás na to budeš mít prostor! Hledáme buď ostřílené mazáky, nebo klidně dáme šanci i někomu s menšími zkušenostmi, kdo se ale chce posunout dál a nezalekne se žádné výzvy.

CO OČEKÁVÁME:
– minimálně středoškolské vzdělání nejlépe technického směru
– praktické zkušenosti z pozice administrátora v prostředí MS Windows Server
– znalosti instalace a konfigurace Windows serverů a služeb, AD, DNS, DHCP, …
– znalost bezpečnostních standardů Windows serverů
– znalost síťových standardů a komunikačních protokolů (segmentace sítí, VPN, routování,…)
– základy virtualizace serverové infrastruktury na platformě Hyper-V
– základní schopnost komunikace v anglickém jazyce
– znalost Microsoft Azure je výhodou

CO TĚ ČEKÁ:
– zajišťovat chod IT infrastruktury pro cca 25členný tým od podpory koncových uživatelů po návrh architektury IT
– správa serverové infrastruktury a virtualizaci (Hyper-V, VMware), správa aplikací, síťové protokoly a služby (Active Directory, DHCP, DNS, atd.), databáze (Oracle, MS SQL), k Office 365 prostředí v cloudu (Exchange/Outlook, Teams, Azure AD), dále také zálohování (Veeam), provádění monitoringu (Zabbix) a profilaxe
– udržovat, rozvíjet a spravovat servery na platformě Windows i Linux
– spravovat Active Directory a související služby
– integrovat nové cloudové služby (Azure)
– zajišťovat podporu při nasazování aplikací
– možnost ovlivnit, jak bude IT vypadat a aktivně se podílet na strategii

CO NABÍZÍME:
– pracovní smlouvu na dobu určitou
– práce na plný úvazek (v případě domluvy i možnost zkráceného úvazku)
– odpovídající finanční ohodnocení
– 5 týdnů dovolené a další zaměstnanecké benefity (13. plat, bonusy/prémie, sick days, fond kulturních a sociálních potřeb, příspěvek na penzijní/životní pojištění, příspěvek na stravování)
– možnost dalšího vzdělávání
– flexibilní začátek/konec pracovní doby
– pracoviště v centru Prahy
– pracovat pro stabilní společnost s 20ti letou historií
– příjemné pracovní prostředí i kolektiv

Nástup na uvedenou pozici od 01/2023, případně dohodou.
Své životopisy zasílejte na info@kancelarzp.cz do předmětu uveďte „Systémový administrátor IT infrastruktury