Hledáme kolegy: Provozní ekonom a účetní KZP

Hlavní náplň práce

  • finanční plánování organizace
  • sestavování rozpočtu pro schválení Správní radou KZP
  • kontrola čerpání a dodržování rozpočtu
  • administrace evropských grantů
  • vyhotovování, evidence a sledování oběhu účetních dokladů
  • vedení pokladen v CZK a EUR měně
  • správa bankovních účtů
  • součinnost a komunikace s orgány státní správy (PSSZ, ZP, FÚ,…)
  • kompletní vedení finančního (hlavní-nezisková i vedlejší-hospodářská činnost, včetně DPH) účetnictví
  • sledování rozsáhlých závazkových a pohledávkových sald
  • příprava a součinnost s prováděním finančního auditu organizace
  • uzavírání účetního období, vyhotovování účetní závěrky, inventarizace všech účtů, vyhotovování všech daňových přiznání
  • příprava finančních podkladů do Výroční zprávy organizace

Požadované znalosti a dovednosti

  • pokročilá znalost Microsoft Office, zejména excel, znalost účetního softwaru Helios výhodou
  • orientace v oblasti rozpočtování, evidování nákladů a výdajů, oběhu účetních dokladů, DPH,
  • znalost účetnictví nestátních neziskových organizací, příslušných zákonů a vyhlášek
  • schopnost pracovat samostatně a samostatně plnit vše uvedené v hlavní náplni práce
  • flexibilita, pečlivost, zdravá míra zvládání stresu a schopnost improvizace

Co nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené
  • 6 dní sick days
  • stravenkový paušál
  • příspěvek na Benefit kartu
  • příspěvek zaměstnavatele na životní pojištění/penzijní připojištění
  • možnost práce částečně z domova
  • práce v malém, rodinném kolektivu s přátelskou atmosférou
  • lokalizace pracovního místa v centru Prahy s ideálním propojením na vlak, MHD, autobus a magistrálu

V případě zájmu pošlete aktuální životopis a motivační dopis na adresu info@kancelarzp.cz. Děkujeme.